reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peťa Kollárová

Peťa Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť tak, aby sa ostatní začali nudiť, keď zomriem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Už nešušlem a už ani nebudem

Peťa Kollárová

Už nešušlem a už ani nebudem

Keď rastú, vraj to bolí...To si však, našťastie, nikto z nás nepamätá.Našťastie..Mne totiž stačilo, keď ma boleli aj tie, ktoré som už nemala.Zuby.

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 664x
  • 2
Vyrástla z nej moja sestra...

Peťa Kollárová

Vyrástla z nej moja sestra...

Keď sa pred dvanástimi rokmi narodila, nemohla som tušiť, čo z nej postupom času vyrastie. Dnes to viem už veľmi presne... Vyrástla z nej moja sestra...

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 6
Mať tak 50...

Peťa Kollárová

Mať tak 50...

Brokolicová diéta, ananásová diéta, zeleninová diéta, týždňová, mesačná, polročná diéta, nežer diéta... Kedy už niekto príde s revolučným a zaručene účinným spôsobom priberania?!

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu