reklama

Už nešušlem a už ani nebudem

Keď rastú, vraj to bolí...To si však, našťastie, nikto z nás nepamätá.Našťastie..Mne totiž stačilo, keď ma boleli aj tie, ktoré som už nemala.Zuby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Súčasné módne trendy diktujú nosenie krikľavých odevov, neónových doplnkov či výrazných šperkov.

V záujme zachovať aj moju osobu in, som sa v spolupráci s mojím stylistom- dentistom rozhodla podstúpiť osviežujúcu zmenu imidžu v podobe „dlhodobo trvalého“ a nepochybne výrazného doplnku, tak ako to móda káže.  

O jeho neprehliadnuteľnosť sa postará miesto, ktoré bude zdobiť- tesne nad spodnou perou, tesne pod vrchnou, tesne za jednou i za druhou.  

Drôtový, oceľový, dlhý, kovový strojček na zuby.  

Možno to bude v súčasnej dobe bezdrôtovej komunikácie krok späť, ale v dôsledku „úzkosti mojej čeľuste“ onedlho začnem fungovať na báze komunikácie drôtovejJ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A práve z tohto dôvodu ( že moja čeľusť je z neznámych dôvodov úzka) som nedávno musela podstúpiť bolestivú „operáciu“ horného zuboradia.  

A prišla som o dva zuby. Štvorky.

Keď ma pán doktor usadil do kresla, odriekla som posledné slová z kompletným chrupom, ktoré si budem pamätať hádam dovtedy, kým mi nebude treba vymeniť zvyšné zuby za umelé- (citujem: „už dlho sa na to teším“),zaťala som ruky do koženého operadla a tŕpla som, kým aj moje ústa tŕpli pod vplyvom čerstvo pichnutej injekcie.  

A potom začalo rošošo.

Pán doktor jemne kmásal mojou hlavou, ktorú mala sestrička v pevnom zovretí, aby mi ju náhodou nechtiac neodtrhol spolu s nešťastným zúbkom č.1.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten statočne držal, a tak moja hlava lietala zľava doprava, sprava doľava, hore a dole, až kým to štvorka č. 1 vzdala.  

Nasledovala však štvorka č.2.

Postup bol podobný predchádzajúcemu, rozdiel bol azda len v tom, že tento zub sa ma nechcel vzdať za žiadnu cenu, a tak hlava lietala ešte prudšie a pán doktor miksoval ešte odhodlanejšie.

Nakoniec však aj tento povolil a ja som miesto neho i jeho kolegu z ľavej strany dostala vatové „implantáty“ a tým nadobudla look upíra, vracajúceho sa z nočnejJ.  

Keďže ale nič netrvá večne, a teda ani bezbolestné prikúkanie sa medzerám v zrkadle, aj účinok umŕtvujúcej injekcie čoskoro pominul a mňa čakal ťažký týždeň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počnúc sťaženým prijímaním nekašovitej potravy, cez mierne šušľanie, schudnutie nejakého kilečka až po zredukovanie hovoreného slova, čo pre mňa ako osobu od prirodzenosti ukecanú vôbec nebolo ľahké...  

Pár dní skutočne trvalo, kým sme si s medzerami na seba zvykli a kým ubolená čeľusť prestala smútiť za bývalými nájomníkmi.

Teraz  už nešušlem, už zasa veselo meliem, z chuti jem a stojím si za tým, že ďalšie zuby si len tak ľahko nedám...Veď boli predsa zdravé...    

Peťa Kollárová

Peťa Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť tak, aby sa ostatní začali nudiť, keď zomriem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu