reklama

Mať tak 50...

Brokolicová diéta, ananásová diéta, zeleninová diéta, týždňová, mesačná, polročná diéta, nežer diéta... Kedy už niekto príde s revolučným a zaručene účinným spôsobom priberania?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Na raňajky chlebisko drevorubačskej hrúbky, k tomu šálka dobre sladeného čaju.

Na desiatu 3 rožky, plnotučný jogurt, buchta, banán, jabĺčko, čokoládový alebo nečokoládový výrobok a takmer každú prestávku návšteva bufetu.

Na obed klasika- poliveka a druhé a po ňom ( opäť) zastávka v bufete.

Doma druhý obed, prvá večera, druhá večera, tretia večera...a ráno chlebisko drevorubačskej hrúbky...atď, atď...  

A ručička na váhe stále stagnuje na neprekonanej hranici 49 kg.  

Možno je to turbometabolizmus, možno genetické predispozície.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaručene to však nie je moja vysnívaná váha.

Ja totiž túžim aspoň po 50 kg, aby som mohla darovať krvJ.  

Možno si poviete, že problémy s nižšou váhou sú príjemnejšou nepríjemnosťou ako problémy s nejakým tým kilečkom navyše, ale nie je to celkom pravda. Prinajmenšom sa rovnajú( aj keď je jasné, že ako ľudia nie sme nikdy spokojní s tým, čo máme).  

Keď však máte na vcelku útle dievča celkom slušný apetít a doslova „žeriete ako kyselina“, a niekedy sa aj taniere po vás lesknú, a ľudia sa čudujú, kam to do vás ide...a napriek vášmu stopercentne dobrému zdravotnému tomu čelíte podozreniam z anorexie, vtipom štýlu: je tam vietor, zober si tehly, alebo keď do vás niekto fúka namiesto poriadnej férovky, či keď sa vám ľudia na kúpalisku prizerajú ako prírodnému úkazu...to dokáže človeka poriadne vytočiť!  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niekedy to však nie sú ľudia, čo stoja za vašim rozhorčením. Občas vás do neho privedie sám život. A o tom ,že je plný paradoxov, som sa sama presvedčila vlani na jar, keď som ochorela na pankreatitídu.  

Týždeň som ležala v nemocnici a jedinou potravou mi počas 4 dní bola „voda“ stekajúca infúznou hadičkou rovno do žily a potom len sucháre na tisíc spôsobov( suché sucháre, mokré sucháre, pomrvené sucháre...).  

Keďže moje ochorenie malo prívlastok –slabé- podráždenie podžalúdkovej žľazy, necítila som takmer žiadnu bolesť, okrem strašných kŕčov od hladuJ, pretože liečbou tohto ochorenia je vlastne hladovka( to vám poviem, nikdy som nemala takú chuť na klobásu, slaninu, či nechutne mastný biftek ako vtedy- veď zakázané ovocie chutí predsa najlepšie, aj keď len v predstaváchJ).  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa stalo, že som sa z nemocnice vrátila so 45 kilami a moja dovtedajšia snaha o pribratie úplne stratila zmysel....  

Teraz ho však možno znova naberá, lebo chutiť mi neprestalo a tú klobásu som si hneď ako to bolo možné, neodpustila...a tak, vážení, pomaly, ale isto sa blížim k tej vysnívanej 50ke... J    

Peťa Kollárová

Peťa Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť tak, aby sa ostatní začali nudiť, keď zomriem... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu